Daca aveti propriul site cu siguranta ati auzit de SEO. Daca sunteti interesat sa stiti ce este SEO si ce avantaje are pentru afacerea dv, ati ajuns la locul potrivit.
In acest post vom explica tot ce trebuie sa stiti despre SEO pentru proiectul dvs. In plus, va invata cele mai utilizate strategii pentru a obtine mai multa vizibilitate pentru site-ul dvs.
Ce este SEO?
Este o serie de tehnici si strategii care ajuta un site web sa acumuleze mai multa vizibilitate in rezultatele cautarii. Cuvantul SEO provine de la acronimul “Search Engine Optimization”, care se traduce prin Search Engine Optimization.
Motoarele de cautare precum Google evalueaza diferite aspecte ale unui site web pentru a-l clasifica intr-o anumita pozitie ca urmare a unei cautari. Ideea cu SEO este de a controla aceste aspecte cat mai bine posibil pentru a fi printre primele rezultate vizibile atunci cand utilizatorii fac o interogare.
SEO nu implica plata de publicitate pentru motoarele de cautare sa apara in primele rezultate. Acestea sunt impresii organice care satisfac intentia de cautare a unui anumit grup de utilizatori de Internet. Plata pentru publicitate pentru afisarile din rezultatele cautarii se numeste SEM.
Din punct de vedere al profesiilor de marketing, se mai numeste si SEO pentru profesionistul expert in aceasta activitate. Un expert SEO ar trebui sa posede cunostinte despre:
- Programare web.
- Analiza pozitionarii.
- Conectarea interna a unui site web.
- Link-uri de intrare.
- Accesarea cu crawlere si indexarea.
- Strategii de marketing de continut.
Strategiile SEO nu sunt statice, deoarece algoritmul motorului de cautare se schimba frecvent. Motoarele de cautare se straduiesc sa afiseze rezultate care sa satisfaca cel mai bine utilizatorii. Toate acestea se bazeaza pe doi factori fundamentali de luat in considerare. Nu uita sa ceri si un pret optimizare SEO.
Relevanta
Acest factor corespunde cu cat de bine o pagina sau o adresa URL a unui site web raspunde la o anumita intrebare a unui grup de utilizatori. Se leaga direct de continut de calitate de pe un site web.
Motoarele de cautare trebuie sa interpreteze corect si precis continutul site-ului nostru. De acolo, continutul nostru poate avea o relevanta mai mare pentru anumite cautari si, astfel, poate obtine o vizibilitate mai mare.
Autoritatea
Corespunde link-urilor, calitatii si credibilitatii continutului unui site web, ceea ce il face mai popular cu motoarele de cautare. Motoarele de cautare iau aceasta metrica foarte in serios, pana la punctul in care un site web este rareori pozitionat in cateva zile de la creare si indexare.
Inboundurile link-uri au, de asemenea, o mare greutate in pozitionarea unui URL. Cu toate acestea, motoarele de cautare au incercat sa reduca la minimum importanta acestui element. Vizitele de pe retelele sociale acorda, de asemenea, puncte in favoarea determinarii autoritatii unui site web.
SEO on page y SEO off page
SEO pot fi impartite in doua fronturi majore in cadrul unui proiect web. Actiunile sau activitatile care se desfasoara in cadrul site-ului web si cele care sunt executate intr-un context extern.
Aceste doua fronturi de lucru se numesc SEO on page si SEO off page, iar aici veti intelege ce face fiecare din ele:
■ SEO pe pagina( on page)
Acestea sunt strategiile si activitatile care vizeaza optimizarea continutului, codului si structurii site-ului dvs. Toate aceste procese au scopul de a determina motoarele de cautare sa interpreteze si sa evalueze mai bine adresele noastre URL.
In timpul procesului de SEO on page trebuie sa rafineze multe aspecte, astfel incat utilizatorul care viziteaza site-ul dumneavoastra sa aiba cea mai buna experienta posibila.
Experienta utilizatorului este, de asemenea, unul dintre factorii relevanti pe care motoarele de cautare ii iau in considerare. Printre actiunile care trebuie abordate in strategiile SEO on-page se numara
- Continut:Este esential ca paginile sa afiseze continutul de calitate al utilizatorului. In plus, este necesar ca acest continut sa fie foarte clar si organizat in cadrul paginii dvs. In acest fel, motoarele de cautare vor observa relevanta pe pagina dvs.
- Experienta utilizatorului:Motoarele de cautare evalueaza comportamentul utilizatorilor in cadrul site-ului dvs. Trebuie sa furnizati informatiile si resursele care ii fac pe utilizatori sa ramana mai mult timp in fiecare adresa URL si sa navigheze pe site-ul dvs.
- Interconectare:Planificarea unui link intern adecvat pentru site-ul tau este una dintre activitatile SEO fundamentale. Este necesar sa determinati un link organizat in functie de numarul de cautari, verticalitatea web-ului si cuvintele cheie ale adreselor URL.
- Intentia de cautare:Trebuie sa creati continut orientat spre interogarile pe care utilizatorii le fac de obicei in motoarele de cautare. Acest lucru se realizeaza printr-un studiu adecvat al cuvintelor cheie, care ulterior trebuie sa fie incorporate in continutul dvs., intr-un mod echilibrat.
SEO off-page
- Optimizarea motorului de cautare (SEO) este formata din calitati multiple, iar unul dintre cei mai importanti sunt factorii off-page. SEO off-page include factori seo esentiali pentru a se clasa bine in motoarele de cautare, cum ar fi backlink-urile, si sunt parti uriase ale oricarei strategii de marketing digital.
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.