
Un site trebuie sa aiba designul pe care clientul ideal il percepe ca profesionist, genereaza incredere, securitate. Un nivel de utilizare ar trebui sa fie simplu sau mai complex, in functie de ceea ce asteapta clientul dvs. ideal. Simplitatea si naturaleta sunt intotdeauna mai bune.
Efectuarea unui site web fantastic plin de stimuli vizuali fara un obiectiv clar si miscat de moda sau tendinta actuala este periculoasa si nu va functiona. Scopul dvs. este de a comercializa produsele sau serviciile dvs., nu numai pentru a va distra vizitatorul.
In primul rand, ar trebui sa incepeti de la ideea de a exprima corect solutia pe care o veti oferi la problemele sau dorintele urgente ale potentialilor clienti. Mai multe sfaturi gasiti pe https://www.howdodesign.com/.
Ganditi-va ca de fiecare data cand aceasta persoana ajunge la pagina dvs. web, veti fi intrebat subconstient: ce este aici pentru mine? Acestea sunt intrebari care continua sa vina in creierul clientului dvs. tinta pe masura ce rasfoiti.
Pentru aceasta, trebuie sa aplicati o tehnica care apartine strategiilor de marketing direct bazate pe structura AIDA: atentie, interes, dorinta si actiune.
Capturati atentia vizitatorilor dvs.
- Genereaza suficient interes pentru a continua sa navighezi.
- Provocati dorinta de a continua sa citeasca.
- Incurajati acum o actiune. Prin linii generale va fi de a capta un e-mail, date, pentru a va contacta, cumpara etc.
- Aceasta este structura unei pagini web eficiente. Un design eficient trebuie sa inceapa de la mai multe considerente.
Sau ati putea sa va porniti casa prin a pune mobila in sufragerie inainte sa o construiti? Ei bine, si pe Web, e la fel.
Primul dvs. obiectiv este sa definiti problema sau dorinta de care aveti nevoie pentru a va rezolva clientul ideal ca baza a produselor sau serviciilor dvs. Designul este pur si simplu pachetul care “va infasura” solutia la problema clientului tau.
Inainte de a ajunge la serviciu, ar trebui sa va puneti urmatoarele intrebari:
- Care sunt obiectivele site-ului sau blogului meu?
- Cum voi transforma aceste obiective in bani?
- Cate obiective am nevoie pentru a fi profitabila si pentru a-mi indeplini asteptarile?
Succesul site-ului sau al blogului dvs. este tradus intr-o simpla ecuatie: Succes = Trafic x Rata de conversie
Permiteti-mi sa va arat un exemplu practic
Imaginati-va ca sunteti un psiholog sau antrenor si ca va promovati serviciile pe Internet prin intermediul blogului dvs. A avea un blog pentru servicii profesionale este esential. Aproape ca il voi include pentru orice industrie, desi pentru unii este mai important decat pentru altii.
De obicei, primiti 10 solicitari de buget pe saptamana prin formularul dvs. de contact si aveti aproximativ 500 de vizite pe saptamana.
Care este rata de conversie? Sa vedem, calculam:
Rata de conversie = 10 contacte / 500 vizite x 100 = 2% rata de conversie de la vizita la cererea de buget.
Acum, daca doriti sa duplicat cereri care vin, atunci trebuie sa creasca rata de conversie prin crearea de cuvant mai bun, mai aliniate cu problemele si dorintele clientilor potentiali, design mai bine de site-ul sau puteti face acest lucru prin generarea de mai mult trafic calificat prin imbunatatirea SEO, strategiile dvs. sau cu anunturi platite pe Google sau pe Facebook.
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.