Anstrex este un instrument profund de spionaj de date care accepta notificarea push si publicitatea nativa.
Acest instrument de spion scoate munca manuala din cercetarea si urmarirea extinsa a informatiilor pentru concurenti. Sunt increzatori in capacitatea lor de a furniza date exacte la scara globala pentru mii de agenti de publicitate.
Cred ca veti fi de acord atunci cand spun ca puteti urni cantarul in favoarea dvs. pentru a obtine un profit pe anunturile dvs., utilizand unele dintre caracteristicile unice ale Anstrex, cum ar fi:
- Unghiuri si tactici de conversie
- Surse de trafic dominante
- Imagini alese pentru campanie
- Metode de marketing geografic
- Campanii de succes si campanii fara succes
De ce ar trebui sa foloseasca Anstrex Marketerii afiliati CPA
Mereu ma gandesc la lucruri dintr-o perspectiva pe termen lung cand vine vorba de marketingul afiliat. In calitate de proprietari de afaceri, trebuie sa ramanem cu un pas inainte in orice moment. Accesul la un instrument de spionaj va ofera toate informatiile de care aveti nevoie pentru a incepe instantaneu cu difuzarea anunturilor pentru ofertele dvs. CPA.
Feedough.com vorbeste despre o strategie de crestere a afacerii numita „Ramen Profitability”. Cand auziti cuvantul „ramen” are legatura cu economisirea de bani si cu rationalizarea resurselor.
Se joaca cu ideea ca un startup trebuie sa obtina un profit in faza timpurie pentru a putea utiliza fonduri suplimentare pentru a acoperi cheltuielile pentru fondator si companie. Anstrex va poate ajuta sa atingeti „Ramen rentabilitatea”. Obiectivul este sa obtineti cat mai multe date posibil, fara sa cheltuiti mai multi bani pentru cheltuielile dvs. publicitare. Acest instrument va va ajuta sa economisiti timp pentru a ajunge la ROI divulgand secretele concurentilor nostri intr-o singura baza de date. In plus, in prezent, propria lor infrastructura este in crestere si se imbunatateste.
In primul rand, au facut echipa cu 38 de retele de anunturi si 158.983 agenti de publicitate. Anstrex livreaza date si analiza datelor. Fata de concurentii sai, Anstrex include filtre avansate pentru peste 17 milioane de reclame, inclusiv:
- Cautari si caracteristica
- Retea publicitara
- Tara
- Limba
- Dispozitiv
- Urmaritor
- Creator
In al doilea rand, prin actualizarea datelor profunde pe milioane de anunturi zilnic inseamna ca exactitatea este intotdeauna critica. Majoritatea instrumentelor din multe industrii arunca mingea aici. Nu este garantat ca veti primi anunturi de la o sursa de trafic. Scopul Anstrex este de a eticheta doar reclame care sunt asociate cu retelele de publicitate.
URL-urile paginii de destinatie : infrastructura lor actuala care gazduieste o combinatie de dispozitive / emulatoare / adrese IP reale ofera 90% din timp informatiile corecte.
Past Cloaking : Anstrex inregistreaza lanturi de redirectionare intregi. Acest lucru permite utilizatorilor sa vizualizeze paginile de destinatie finale pentru mai multe rezultate care vor fi utile si impresionante.
Instrumentul Alexa ofera date despre statisticile traficului site-ului, vizitatorii unici si suprapunerile de audienta. De asemenea, stabileste ce cuvinte cheie de concurenta scazuta trebuie sa fie clasate. Aceasta combinatie extrage date despre concurenti care altfel ar putea fi trecute cu vederea.
Aceasta caracteristica nu este un lucru pe care il vedeti in general intr-un instrument de spionaj publicitar sau push. Unul dintre cele mai bune moduri de a utiliza datele de la Alexa este sa revizuiti datele site-ului web al concurentului. Combinarea asta cu directionarea globala pentru marketingul CPA are un sens perfect. Pentru a beneficia de cel mai bun pret recomandam Anstrex group buy.
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.