
In prezent, se pune foarte mare accent pe customer care ceea ce inseamna ca este foarte important ca fiecare site sa aiba cele mai bune astfel de servicii. Iata ce poti obtine cu un chat live pe site:
- Detalii produs : Clientii pot intreba un agent live cum functioneaza un produs sau cat de rezistent este. Chat-ul live poate fi o oportunitate excelenta pentru a facilita o vanzare avansata atunci cand se potriveste nevoilor clientului.
- Cupoane si transport gratuit : prin intermediul chatului pot fi oferite reduceri clientilor sau celor care abandoneaza comenzile pentru a oferi avantaje pentru finalizarea unei tranzactii.
Bill Gates a spus: „Cei mai nefericiti clienti sunt cea mai mare sursa de invatare”.
Chatul live pune aceasta idee sa functioneze prin sesiuni de logare, ceea ce permite agentilor de servicii clienti sa comunice si sa actioneze asupra oricaror puncte de durere. Adunarea informatiilor despre punctele de durere de la clienti duce la inovatie. Imbunatatiti serviciul pentru clienti, experienta clientilor sau designul produsului cand stiti ce sa remediati.
- Intrebari frecvente : punctele problematice cunoscute pot deveni cu usurinta o fila de intrebari frecvente daca exista solutii sau sunt dificil de gasit.
- Profilul clientilor : Chat-ul live permite reprezentantilor serviciului clienti sa aiba un profil complet de client, ceea ce permite agentilor sa simplifice, sa contextualizeze si sa personalizeze interactiunile.
- Aduna date : Aceste profiluri de clienti ajuta departamentele de servicii pentru clienti, marketing si vanzari sa adune date demografice pentru a optimiza palnia de vanzari.
Cu serviciul pentru clienti, asteptarile sunt totul. Prin implementarea chat-ului live, veti bate in continuare multi dintre concurenti si va veti impresiona clientela. Veti economisi timp, bani si, cel mai important, veti mentine fericit vizitatorii site-ului.
HappyFox Chat, solutia de chat live care a adus revolutionarea modului in care intreprinderile vorbesc cu clientii este un exemplu.
10 Spot On Rules de eticheta pentru chat-ul de succes!
Doriti sa oferiti servicii de calitate exceptionale. Stiti ca o experienta buna a clientilor duce la avantaje pentru afacerea dvs., precum o baza de clienti fideli, clientii care sunt dispusi sa plateasca o prima pentru produsele dvs. si clientii care lasa recenzii minunate. Si daca oferiti sau va ganditi sa oferiti asistenta de chat in direct, probabil ca sunteti deja constienti de avantajele cum ar fi vanzarile sporite, satisfactia ridicata a clientilor si costurile reduse de asistenta pentru clienti .
Serviciul pentru clienti implementate eronat pot duce la clienti frustrati si nemultumiti, reputatie negativa pentru afacerea dvs. si multi clienti pierduti. In exemplele de mai sus, acesti agenti de chat live nu au respectat pur si simplu unele dintre regulile generale ale etichetei live chat sau chiar eticheta generala a serviciului pentru clienti.
Cand vine vorba de chat-ul live, cu cat timpul de raspuns al agentului dvs. este mai rapid, cu atat mai bine. Cercetarile au aratat ca peste jumatate din toti clientii devin deranjati daca nu vorbesc imediat cu o persoana, in timp ce 45% dintre clienti vor renunta la o achizitie daca nu primesc raspuns din partea asistentei clientilor imediat! Ar trebui sa luati in considerare faptul ca agentii de chat live accepta automat solicitari de chat in direct pentru a le permite clientilor accesul rapid la informatiile pe care le cauta.
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.