Daca te ocupi de campanii de SEO atunci cu siguranta ai auzit de Anstrex. In cele ce urmeaza iti prezentam mai multe despre ce poate face acest tool. Dupa ce ai identificat cu ajutorul lui un anunt care te intereseaza, vei vedea sectiunea Reclame. Iata ce face aceasta.
Reclame – aceasta fila va arata toate reclamele de la agentul de publicitate curent si poate fi filtrata in functie de puterea anunturilor, importanta, data cand a fost vazut prima data, data pentru ultima vizionare si durata. Un al doilea filtru va permite sa selectati ce platforma va intereseaza cel mai mult, cu optiuni pentru desktop (Mac sau Windows), mobil sau tableta.
Pagini de destinatie – Aceasta va va afisa pagina de destinatie curenta impreuna cu orice alte pagini de destinatie gasite pentru agentul de publicitate si are linkuri pentru a vizita pagina, a copia URL-ul sau a descarca si a implementa pagina pe CDN-ul dvs.
Retele publicitare – Acest instrument este explicativ si va ofera o defalcare a procentului de trafic pe retea.
Dispozitive – Aflati ce procentaj de anunturi vizate catre dispozitive.
Geo – Procentaj de trafic pe OUG.
Cand ati terminat de analizat fiecare aspect al campaniei concurentului si ati aflat unde se afla punctele sale forte, veti fi in masura sa creati propriile campanii publicitare de succes in cel mai scurt timp.
Utilizati acest filtru de cautare pentru a descoperi concurentii din nisa dvs., impreuna cu platformele de retea publicitara de succes si paginile de destinatie sau priviti strategia unui concurent specific pentru a afla tendintele industriei si ce functioneaza in nisa dvs. acum.
Pentru anuntul special pe care am facut clic, putem vedea in fila sinopsis ca anuntul primeste 39,3% din GB, 17,5% din traficul din CA si 31,8% din SUA.
Putem vizualiza paginile de destinatie si reclame suplimentare pentru campanie, precum si retelele care au cea mai mare pondere de trafic.
Folositi acest lucru pentru a descoperi reclame, dispozitive, GEO-uri si surse de trafic rentabile pentru campaniile proprii.
Afiliatii interesati de adresele URL de intrare si de iesire ale paginii pot face clic pe butonul lantului URL din fila sinopsis, care va va permite sa vedeti ID-urile de clic si ID-urile de clic pentru sirurile URL, impreuna cu gasirea adreselor URL acoperite.
Singurul lucru pe care nu l-am putut stabili a fost ce pagini de destinatie sunt specifice pentru care OUG.
Asadar, poate trebuie sa sapati putin mai adanc daca doriti sa aflati aceste informatii, folosind un serviciu proxy sau VPN .
Avand in vedere toate aceste informatii este important sa mentionam inca de la inceput faptul ca atunci cand vrei sa dai foarte putin pe un pachet de tooluri seo de buna calitate, vei alege Anstrex group buy unde ai acces la peste 80 de instrumente SEO recomandate de toti specialistii, care sa te ajute in campaniile tale.
Accesand site-ul din link vei vedea ca ai acces la conturile premium pentru un numar extrem de mare de instrumente SEO care nu vizeaza doar spionarea concurentilor ci si alte aspecte foarte importante ale unei campanii.
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.